Komunikační platforma MultiCash

Poskytněte centrální kontaktní bod pro platební a transakční služby banky

Pro banky a bankovní skupiny, které potřebují moderní, vysoce uživatelsky přívětivý způsob poskytování transakčních bankovních služeb svým podnikovým klientům, ať už na vnitrostátní úrovni nebo ve více zemích, je komunikační platformou MultiCash skvělým řešením. Lze jej flexibilně přizpůsobit různým požadavkům zákazníků, a proto je vhodný pro malé a střední podniky i pro velké korporace. Umožňuje zřídit centrální digitální kontaktní bod, kde mohou klienti přistupovat k bance prostřednictvím řady kanálů a zařízení. Přizpůsobte si balíček konkrétním službám vaší banky a použijte vlastní značku na základě otevřeného designu. Připravte a přizpůsobte si reporty pomocí vestavěného návrháře reportů a použijte pokročilé údaje analýzy pro sledování vzorců chování uživatelů a platebního provozu.

Toto řešení, které je plně integrováno do systémového prostředí banky, lze použít k poskytování hromadných transakcí a služeb v reálném čase jednomu nebo více zákaznickým segmentům, ověřování uživatelských práv a poskytování služeb několika kanály. Připojte se k celosvětové komunitě více než 250 bank a poskytovatelů služeb, kteří oceňují flexibilitu a moderní přístup. Řešení je neustále aktualizováno, aby vyhovovalo nejnovějším technologickým a regulačním požadavkům, a podle potřeby se rozšiřuje, aby splňovalo měnící se očekávání. Toto zaměření na potřeby trhu se odráží také v široké škále formátů transakcí a ve velkém počtu podporovaných jazyků.

Řešení pro všechny potřeby - Omni-Channel přístup

Bankovní klienti dnes očekávají rychlý a snadný přístup ke všem službám, které potřebují, kdykoli je potřebují a bez ohledu na přístupový kanál. Díky omni-channel designu komunikační platformy MultiCash se naše řešení perfektně hodí těmto potřebám. Uživatelé se mohou v případě potřeby připojit prostřednictvím řady možných e-kanálů a zařízení:

  • Výkonná sada podnikového bankovnictví MultiCash On corporate banking suite poskytuje širokou škálu služeb přístupných prostřednictvím prohlížeče nebo mobilní aplikace.
  • Pro společnosti žádající o užší integraci se svým účetním / ERP systémem poskytuje mnoho bank standardizovaný zabezpečený kanál pro přenos souborů (EBICS nebo MCFT), možnosti, které jsou v Evropě rozšířené a které společnost Omikron pomohla zahájit a byla jejich průkopníkem.
  • Pro uživatele využívající služby FinTech společností a dalších poskytovatelů třetích stran je do platformy integrováno také rozhraní Open Banking API kompatibilní s PSD2 založené na standardu Berlin Group.

Zároveň si platforma zachovává plně modulární strukturu, kterou mnoho bank vysoce oceňuje, a zajišťuje, že systém lze rychle a snadno implementovat. Často se řešení používá pro specifický účel, např. působit jako brána EBICS pro firemní klienty používající tento otevřený standard v aplikaci ERP, E-banking nebo Payment Factory. Banka pak může vybudovat platformu pro podporu dalších kanálů nebo funkcí, jak vyžaduje trh.

Otevřený design - ovládejte svou digitální strategii

Rozhodněte se pro splnění očekávání klientů v dnešním dynamickém obchodním prostředí tím, že se zvolíte otevřený bankovní design. Komunikační platforma MultiCash poskytuje flexibilitu na všech úrovních. V první řadě tato platforma umožňuje bance poskytovat svou vlastní sadu API, která mohou zahrnovat veřejně dostupné služby, jako je rozhraní přístupu k účtům nebo jiné služby specifické pro banku (například z platformy Trade nebo Factoring). Za druhé, komunikační platforma má zařízení pro integraci služeb od jiných specializovaných poskytovatelů. Příklady, které okamžitě přidají hodnotu, zahrnují externí datové zdroje, jako jsou například online směnné kurzy nebo mapy s lokátorem a službami interakce se zákazníky, jako je funkce Chat nebo Video-Identity. Protože celá sada klientských funkcí byla vyvinuta jako řada rozhraní API webových služeb, můžete jako banka integrovat všechny funkce nebo jejich části do svého vlastního portálu podle svého vlastního vzhledu a dojmu. To podporuje přístup „best of breed“, když integrujete cílená řešení od předních poskytovatelů a interní vývoj.

Plynulé pracovní postupy pro transakční bankovnictví

Platforma umožňuje hladkou výměnu dat mezi zúčastněnými partnery, protože přístupové kanály k zákazníkům mohou být plynule integrovány do systémů banky. Správce workflow zajišťuje, že data jsou přenášena bezpečně a efektivně na správné místo určení. Komunikační platforma poskytuje řadu nástrojů a možností, které byly navrženy tak, aby podporovaly hladkou interakci se back office systémy. Transaction Data Connector umožňuje výměnu dat všeho druhu v reálném čase s jedním nebo více bankovními systémy. Uživatelé tak mohou snadno odesílat urgentní převody vysoké hodnoty, provádět okamžité platby, kontrolovat svůj finanční stav nebo blokovat svou kreditní kartu - to je pouze několik příkladů. Service Data Connector podporuje výměnu volně konfigurovatelných informací, což umožňuje bance definovat objednávky a sestavy tak, aby odpovídaly službám, které může poskytnout. Aby se zabránilo zbytečné redundanci, synchronizuje Master Data Connector všechna základní data s core banking systémem.

Inovace a zkušenosti - záruka pro investice do budoucna

Komunikační platforma MultiCash představuje nejnovější generaci zavedené platformy elektronického bankovnictví Omikron, která je již úspěšně zavedena po celém světě. Hlavním faktorem úspěchu tohoto řešení byl jeho neustálý vývoj, který bude i v budoucnu základním kamenem produktové strategie. Uživatelé, kteří již s platformou pracují, si mohou být jisti, že při aktualizaci dojde k hladkému a plynulému přechodu na novou verzi (i když byly provedeny zásadní změny). Noví uživatelé si mohou být jisti, že investují do budoucího systému orientovaného na robustní a osvědčené komponenty a funkce. Komunikační platforma zároveň zajišťuje hladkou a transparentní migraci ze starších systémů s minimálním dopadem na bankovní systémy a klienty. Použití nejnovější technologie zajišťuje optimální ukládání dat a nejvyšší úroveň výkonu, zejména pro velké objemy dat, které jsou zvláště důležité v podnikovém podnikání.

Bezpečnostní architektura, certifikovaná nezávislou specializovanou organizací pro bezpečnost IT (německá TÜV Saarland), zahrnuje šifrování ve všech fázích pracovního postupu: v rámci platformy, během všech připojení k externím systémům a pro všechny klientské e-kanály. Interní návrh zajišťuje, že uživatelé nemají kdykoli přístup k souborům nebo databázím, čímž se eliminuje riziko zneužití nebo manipulace. V rámci aplikace granulární sada uživatelských profilů zajišťuje, že každý uživatel bude mít přístup pouze k možnostem, které potřebuje pro každodenní úkoly, prohlížet a pracovat pouze s informacemi, ke kterým má práva, a nemá přístup k datům nebo funkcím pro které není oprávněn.


Přehled výhod pro komunikační platformu MultiCash:

  • Řešení elektronického bankovnictví přizpůsobené vašim potřebám pro firemní zákazníky prostřednictvím modulární, rozšiřitelné a škálovatelné architektury
  • Centrální kontaktní bod pro více kanálů, zařízení a aplikací, založený na omni-channel designu
  • Otevřené bankovní rozhraní umožňující integraci dalších funkcí a inovativních řešení
  • Vysoká efektivita a dosah služeb v reálném čase díky jejich bezproblémové integraci
  • Výkonné bankovní transakční služby pro zpracování velkého objemu dat
  • Optimalizovaná ochrana dat díky dodržování nejnovějších bezpečnostních standardů a požadavků na audit